תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
14-02-2019 11:00 14-02-2019 11:00 Asia/Jerusalem מוצארט פוגש את סטרייסנט - ברהמס שידע יותר מידי
מוצארט פוגש את סטרייסנט - ברהמס שידע יותר מידי
השיא הרגשי הינו שם נרדף למוסיקה הקלאסית. הובלת המוסיקה את המאזין לשיאים של מתח הרמוני ומלודי הינה ממרכיבי היסוד של המוסיקה. ביצירות מסוימות מופיע שיא אדיר, אולטימטיבי, מקום המפגש של השיאים הרגשיים כולם. כאשר מדובר ביצירת ענק, הכוללת סולנים, מקהלות ותזמורת סימפונית, שיא זה הינו בלתי נשכח. הבמאי אלפרד היצ׳קוק בנה סביב הרעיון הזה את אחד מסרטיו המדהימים ביותר, סיפור מתח אשר נבנה בקרשנדו מוסיקאלי, עד רגע השיא באורטוריה אשר מבוצעת בזמן האמת של נסיון רצח פוליטי.
הסרט: האיש שידע יותר מידי )היצ׳קוק,1955 גרסה שניה( בכיכובם של דוריס דיי וג׳יימס סטיוארט
ביצוע: רחמנינוב: ווקאליזה
ברהמס: סונטה מס׳ 1 לצ׳לו ופסנתר במי מינור
14-02-2019 11:00 14-02-2019 11:00 Asia/Jerusalem מוצארט פוגש את סטרייסנט - ברהמס שידע יותר מידי